PROMOTIE

MEDITATII ROAMANA SI ENGLEZA (40 RON / 2 ORE), BUCURESTI, BULEVARDUL DECEBAL. CEI INTERESATI POT ACCESA ADRESA DE EMAIL DE MAI SUS !


TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 80 RON !!!!

vineri, mai 15, 2015

TEN CU PROBLEME

Din pacate, foarte multe doamne si domnisoare se confrunta cu probleme ale tenului la un moment dat. Evident, mi s-a intamplat si mie sa am fata aproape plina de cosuri, in urma carora ramaneau niste semne/pete oribile si de lunga durata. Nu la mult timp dupa aparitia lor, a venit si panica, intrucat era un soc sa am tenul atat de urat incat aveam impresia ca toate privirile sunt atintite asupra mea, o consecinta a frustrarii aparute, probabil. Vara trecuta se intampla "nenorocirea" si la scurt timp am mers la mare, unde dupa doar doua zile de soare intens si apa sarata am vazut o schimbare radicala, asa ca si dupa ce m-am intors acasa am aplicat oarecum acelasi "tratament": apa cu sare, aplicata pe fata dimineata si seara, dupa care aplicam (numai o data pe zi) Cleanance K, o crema din gama Avene care face minuni cu tenul . Dupa o luna de zile, schimbarea in bine era radicala iar acum totul este bine, dar sub control deoarece aplic in fiecare seara aceasta crema, iar daca un cos sau mai multe isi fac aparitia, mai aplic putina apa cu sare.
Asa ca, daca aveti probleme, va recomand aceasta solutie care in cazul meu a dat roade excelente!

Niciun comentariu: