PROMOTIE

MEDITATII ROAMANA SI ENGLEZA (40 RON / 2 ORE), BUCURESTI, BULEVARDUL DECEBAL. CEI INTERESATI POT ACCESA ADRESA DE EMAIL DE MAI SUS !


TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 80 RON !!!!

joi, februarie 09, 2017

FEMEIA ”MATURA” DE AZI- PARTEA 5


Daca ati citit celelalte parti ale acestui serial epic in care am creat un personaj, cu siguranta ati inteles ca m-am inspirat din experienta mea cu oamenii si pentru ca ”muza” mea este cu potential, vreau sa va mai prezint cateva particularitati, pe care, din  fericire, extrem de rar le intalnesti.

Aceasta femeie ”matura”, desi ar trebui sa fie deprinsa cu anumite activitati casnice, nu prea se ocupa de ceea ce orice femeie normala ar face acasa, si nu va ganditi ca are pe cineva care sa munceasca in locul ei, nuuuuuuuuuuuuuuuu. Poate acorda atentie spiritului, si nu mediului curat, poate se gandeste sa atraga energii pozitive, nu sa duca gunoiul, mai ales seara, pentru ca se zice ca nu e bine, poate se gandeste la linistea ei si are nevoie de odihna, chiar daca in jur microorganismele sunt stapane.

Acest lucru nu este, de fapt, asa o mare problema deoarece fiecare este liber sa traiasca asa cum ii place, asa cum poate, dar problema apare cand ipocrizia depaseste latimea Universului si cand epatam in fata altora ca ne-am rupt oasele in weekend de la atata curatenie, ca toata sambata am gatit, ca toata dimineatata am fost la cumparatuti, cand, de fapt, nu stim sa facem nimic, nici nu putem si nici nu vrem. De fapt, stam in pat cu gunoiul la cap, ne facem unghiile 4 ore si ne alimentam, pentru ca este foarte important sa avem energie de la cateva cutii de bomboane si o tava de budinca.

Mai mult decat atat, mai dam si lectii alora uitand ca ultimul tort facut l-am strans mai mult de pe jos decat din forma speciala, ca incercam sa ne asumam friptura altora, ca desi nu bem Cola, am uitat gustul apei, ca daca nu avem o tava pentru foaia prajiturii sugeram sa scoatem o polita dintr-un dulap...

TRIST... TRIST... TRIST... SI MAI TRIST CA EA E VIE...

Niciun comentariu: