PROMOTIE

MEDITATII ROAMANA SI ENGLEZA (40 RON / 2 ORE), BUCURESTI, BULEVARDUL DECEBAL. CEI INTERESATI POT ACCESA ADRESA DE EMAIL DE MAI SUS !


TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 80 RON !!!!

sâmbătă, martie 18, 2017

DE CE SA FIM FERICITI


Ne plangem zi de zi ca rutina ne stapaneste viata, ca suntem saraci, ca suntem obositi, ca suntem lipsiti de noroc, ca nu avem tot ce ne dorim, cand am putea fi atat de fericiti daca:

1. Ne-am bucura de frumusetea naturii, de mirobolantele lucruri din jur, de banalul ciripit al pasarilor, de mireasma florilor, de promoroaca ce vesteste iarna, de mirosul ierbii proaspat tunse si de cerul senin.

2. Am multumi Universului ca ne-a aruncat in aceasta existenta care ofera o gama nelimitata de trairi, de activitati si de semnificatii.

3. Am privi inlauntrul nostru si am descoperi pacea care dainuie si care este extrem de valoroasa.

4. Daca am renunta la urcarea pe piedestal a materialitatilor, a lucrurilor ce confera o fericire de scurta durata si care ne transforma in monstri.

5. Daca am intinde nu o mana de ajutor, ci macar un deget celor aflati in nevoie, fara sa cerem nimic in schimb si fara sa epatam cu asta.

6. Daca ne-am folosi mintea si timpul in favoarea propriului beneficiu, nu in blamarea si urmarirea celorlalti.

7. Daca am accepta viata ca atare, fara sa ne razbunam pe cei din jur pentru frustrarile si esecurile noastre.

8. Daca am fi mereu pregatiti pentru sfarsitul etern, astfel incat sa fim pe veci impacati cu existenta pamanteasca.

Niciun comentariu: